Veel gestelde vragen

Blader door de onderstaande vragen voor antwoorden op de meest voorkomende vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen!

Algemeen

Groen Graag is een beginnende streamingdienst waar je positieve en inspirerende documentaires en praktische masterclasses kunt bekijken over duurzaamheid. 

Bij Groen Graag bieden we een divers assortiment aan inspirerende documentaires en praktische masterclasses. Deze behandelen verschillende onderwerpen, waaronder gedragsverandering, duurzame kaarsen, menuplanning en nog veel meer. Ons doel is om je alle tools te geven die je nodig hebt om zelf aan de slag te gaan en een groen, gezond huis te creëren.

Je kunt de masterclasses en documentaires overal bekijken, zolang je maar een werkende internetverbinding en een webbrowser hebt. Momenteel hebben we nog geen app beschikbaar, maar je kunt gemakkelijk inloggen op ons ledenplatform en daar toegang krijgen tot al onze materialen.

Wanneer je ingelogd bent en je wilt je wachtwoord wijzigen ga je naar “Mijn profiel” in het menu. Daar klik je op “bewerk profiel” en vervolgens op wachtwoord wijzigen.

Ben je je wachtwoord vergeten? In dat geval klik je op “inloggen” in het menu en daarna op “wachtwoord vergeten”. Je ontvangt dan een email waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen. 

Lidmaatschap

Nee, het lidmaatschap loopt niet automatisch door na een jaar. Na de periode van één jaar zal je lidmaatschap vervallen. Je ontvangt van tevoren een e-mail waarin wordt gevraagd of je je lidmaatschap wilt verlengen voor nog een jaar.

Ja, het is mogelijk om je lidmaatschap van basis naar premium te upgraden. Als basislid betaal je €25 per jaar, terwijl een premium lidmaatschap €50 per jaar kost. Wanneer je als basislid wilt upgraden naar premium, hoef je niet opnieuw het volledige bedrag te betalen. Je betaalt dan alleen de aanvullende €25. Hierdoor maakt het geen verschil of je direct premium lid wordt of eerst basislid en later upgradet naar premium. Helaas kan dit nog niet automatisch geregeld worden, mocht je willen upgraden als basislid naar premiumlid, stuur dan een e-mail naar info@groengraag.nl.

Het is niet nodig om je lidmaatschap op te zeggen, aangezien dit automatisch verloopt na een jaar. Je ontvangt van tevoren een herinneringsmail waarin wordt gevraagd of je je lidmaatschap wilt verlengen voor nog een jaar.

Je maakt een account aan door op de homepagina voor een “basis” of “premium” lidmaatschap te kiezen. Bij het betaalproces, via iDeal of PayPal, maak je inloggegevens aan waarmee je meteen aan de slag kunt. 

Ben je lid geworden van Groen Graag en voldoet het niet aan je verwachtingen? Dan heb je het recht om het lidmaatschap tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige bedrag dat je betaald hebt teruggestort.

Om gebruik te maken van dit recht kun je ons een e-mail sturen via info@groengraag.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten.

Je kunt betalen via veilige methoden zoals iDeal of PayPal.

Garantie

Als je je hebt aangesloten bij Groen Graag en het voldoet niet aan je verwachtingen, stuur dan binnen 14 dagen een e-mail naar info@groengraag.nl om een terugbetaling aan te vragen. Je krijgt het volledige bedrag binnen twee weken terug op je rekening.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling! Daarom willen we je graag vragen om je klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@groengraag.nl.